Idei grozave pentru a profita la maximum de articolele tale
Chiar dacă știi deja multe despre cum să folosești marketingul de articole, întotdeauna există mai multe de învățat. Ar putea fi ceva cu adevărat mic, dar, indiferent, ți-ar putea afecta în mod semnificativ traficul. Asigurați-vă că aveți cunoștințe despre marketingul articolelor citind următorul articol.
Aflați-vă tarifele. Companiile care lucrează cu afiliați percep tarife diferite, uneori chiar și în funcție de tipul de marketing pe care intenționați să le faceți. Verificați aceste taxe și asigurați-vă că acordați atenție oricăror taxe care ar putea fi ascunse taxe de „pornire” în contract. Nu plătiți pentru ceva dacă nu știți ce este.
Când comercializați site-ul dvs. pe Internet, este important să nu creați o mulțime de articole irelevante pline de diverse link-uri către site-ul sau blogul dvs. Nu numai că acest lucru va dezactiva instantaneu majoritatea cititorilor, dar majoritatea directoarelor vă vor interzice definitiv să folosiți din nou serviciile lor.
Un lucru de reținut dacă încercați să comercializați online este să completați corect eticheta de titlu a site-ului dvs. Trebuie să utilizați cuvinte cheie care sunt relevante pentru site-ul dvs. în eticheta de titlu. De asemenea, ar trebui să vă descrie paginile într-un mod diferit față de alte site-uri.
Dacă trimiteți un e-mail, asigurați-vă că anunțați cititorii dvs. că sunteți binevenit de feedback. Majoritatea consumatorilor le place să ofere contribuții unei afaceri. Acest lucru vă ajută să vă oferiți un punct de vedere imparțial. De asemenea, puteți afla despre idei noi pentru a vă îmbunătăți prezentarea.
Faceți titlurile dvs. semnificative pentru cititori. Ar trebui să includeți întotdeauna punctul principal al articolului în titlu, astfel încât cititorul dvs. să știe la ce să se aștepte și să poată alege dacă vrea să îl citească sau nu. Perioada de atenție este scurtă, așa că asigurați-vă că le prindeți de la început.
Găsiți o modalitate unică și inteligentă de a vă face articolul promoțional. Cititorilor le place când un scriitor încearcă ceva nou și interesant. Sunt obișnuiți să vadă descrierea produsului/recenzia/cumpărarea de aici în format. Dacă puteți găsi o modalitate diferită de a vă promova produsul, cititorii se vor aduna și, de obicei, vor cumpăra.
Atrageți cititorii punând o întrebare. Folosirea cuvintelor de întrebare în titlu poate fi o modalitate rapidă de a atrage atenția cuiva. Păstrează-le atenția încercând să răspunzi complet la întrebarea pe care ai pus-o anterior, sau poți ajunge cu niște cititori frustrați, care se vor întoarce în altă parte pentru un răspuns mai bun.
Când scrieți un articol, asigurați-vă că sunteți conștient de numărul de cuvinte necesar. Un articol bine scris s-ar putea să nu fie acceptat pentru că nu sunt suficiente cuvinte. Dacă nu ai cum să știi câte cuvinte ai scris, există întotdeauna contoare de cuvinte online.
Când compuneți prima schiță a următorului articol, nu vă faceți griji cu privire la gramatică, ortografie sau corecturi până când articolul este terminat. Transpirația peste astfel de detalii în mijlocul compoziției este ineficientă și risipitoare. Lăsați editarea și corectarea până la terminarea schiței. Vei scrie mai repede - și mai bine.
Citiți o mulțime de articole scrise de alți autori de top. Acordați o atenție deosebită modului în care își formatează articolele. Tipul de titluri pe care le includ și subiectele pe care se concentrează, toate pot fi informații importante pentru dvs., pe măsură ce vă structurați propriile piese. Puteți chiar să încorporați ceea ce învățați în propriile articole.
Sunt sigur că acest articol te-a făcut să deschizi ochii către marketingul articolelor. Dacă ești ca majoritatea oamenilor, ai făcut-o. Nimeni nu știe totul, dacă cineva crede că știe, probabil că este mai aproape de eșec decât majoritatea celorlalți. Utilizați sfaturile din acest articol pentru a vă menține pe drumul cel bun și pentru a avea succes în afacerea dvs. În timp, influența dvs. de marketing va crește și vă va aduce noi afaceri, deoarece este construită din principii solide de marketing pentru articole.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.