Ha elolvassa, mindent megtudhat a hírnévkezelésről
A hírnévkezelésre mindenkinek nagyon oda kell figyelnie, amikor belép az üzleti világba. Valószínűleg azért van itt, mert úgy érzi, ez az a terület, amelyen javítani tud. Ne aggódjon, a következő cikk olyan emberek számára készült, mint Ön az üzleti közösségben. Olvasson tovább, hogy jó oktatást kapjon a hírnévkezelésről.
Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel. Ha kisvállalkozása van, tájékoztassa ügyfeleit arról, hogy mikor válaszol kérdéseire. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy transzparenst, amely azt jelzi, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül megérkezik a válasz.
Legyen átlátszó. Egyes cégeket azzal vádoltak, hogy eltávolították a panaszokat a webhelyükről. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és adja meg webhelyén, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé webhelyén, hogy a panaszt megoldották, és mennyi ideig tartott a panasz megoldása.
Legyen naprakész a szakterülete legújabb eseményeivel. Ez biztosítja, hogy naprakész legyen, és ügyfelei érdekeit szem előtt tartva. Naponta keressen információkat a cégéről.
Próbáljon meg Google-on keresni, hogy megtudja, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja önmaga javítására. Abban az esetben, ha bármilyen eltérést észlel, tegyen meg mindent a javításuk érdekében. Nem szeretné, ha a félretájékoztatás rontaná a hírnevét.
Írjon cikkeket más webhelyekre a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez segíthet sok embernek abban, hogy profiként tekintsen önre. A cikkek végén írja be a nevét, cégét és egy linket, amely visszavezet a webhelyére. Az, hogy hol ír, a vállalkozás céljától, a réstől és a célközönségtől függ. Próbáljon meg a lehető legrelevánsabb tartalmat adni ezekhez az elemekhez.
A cégén megjelenő negatív online tartalom ellen lépjen kapcsolatba a készítőjével. Ha bármilyen negatív tartalom jelenik meg, amikor rákeres a cégére, próbálja meg a lehető leghamarabb felvenni a kapcsolatot az értékelővel, bloggerrel vagy bárkivel, aki közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amit tehet, hogy pozitívra változtassa a negatív érzéseiket. Ha nem hajlandók megtenni, írjon megjegyzést (ha lehetséges) a saját oldalával a történethez.
Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és szleng használatát, például LOL, YW vagy TY. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre ugyanúgy, mint az ügyfelei számára egy személyes találkozón. Használjon megfelelő nyelvet, és olvasson el minden választ, mielőtt közzéteszi őket.
Tegye személyessé minden válaszát. Kerülje a sablonok használatát a válaszokhoz. Ehelyett minden választ személyesen írjon meg, mintha négyszemközt beszélne ügyfelével. Ügyfele tudni fogja, hogy sablonokat használ-e, és úgy érzi, nem érdekli a véleményük vagy az üzletük.
Meg kell terveznie vállalkozása online lépéseit. Nem kezdhet el véletlenszerűen válaszolni az ügyfelek összes bejegyzésére. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk viszonyulni, és mit fog mondani. Ennek elmulasztása problémákat okozhat Önnek.
A pozitív üzleti hírnév megőrzése nagyon fontos ahhoz, hogy sikeres legyen. Mivel most olvasott egy nagyszerű cikket a hírnévkezelésről, megtanulta azokat a megfelelő készségeket, amelyek elősegítik az üzleti sikert. Mindig ügyeljen arra, hogy azt tegye, ami helyes az üzleti életben, és látni fogja, hogyan reagálnak rá az emberek pozitívan.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.