Tartalom, ami megingatja: Hatékony cikkmarketing taktika
Az érdekes és informatív cikkek nagyszerű módja annak, hogy továbbítsák a termékeiről és vállalkozásáról szóló információkat a leendő ügyfeleknek. Amikor cikkeket ír olyan témákról, amelyek relevánsak az Ön szolgáltatásai és/vagy termékei szempontjából, az ügyfelek nem veszik észre. Az olvasni készülő tippek segítenek a cikkmarketing megkezdésében.
Indítson blogot a cég webhelyén. Ez a blog hasznos információkat tartalmazhat, és tartalmaznia is kell azoknak, akiknek szüksége lenne az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira. Ha az Ön által megadott információ átgondolt és informatív, akkor újra és újra visszatérnek webhelyére, hogy megnézzék, mit írt még.
Győződjön meg róla, hogy van tartalmas e-mail listája. A spam olyan dolog, amely hosszú távon elveszíti hitelességét a közönséggel. Ha spameli az embereket, elveszíti az ügyfeleit.
További bevételekért regisztráljon egy olyan programra, mint az AdSense. Jövedelmének nagy részét az affiliate marketingből kell származnia, de ha egy jó webhely felépítésén megy keresztül, akkor a hirdetési programokból származó bevételeket is hirdetheti. Győződjön meg arról, hogy a hirdetések jól illeszkednek webhelyéhez, nehogy elűzze ügyfeleit.
Legyen nagyon kedves, amikor az olvasóinak ír. Nem mindig szükséges olyan szavakat használni, mint az „én”. De szeretne igazi emberként találkozni olvasóival. Különös gondot kell fordítania annak biztosítására, hogy olvasói megértsék, hogy Ön nem csak egy vállalat, amely profitot akar elérni. Az, de lágyabb fényben kell látniuk.
Használjon RSS -hírcsatornát a cikk marketingstratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS hírcsatorna a tartalmat (azaz cikkeket) eljuttatja az előfizetőkhöz, amint közzéteszi. Az RSS etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználók kifejezetten feliratkoztak, és bármikor képesek letiltani őket.
Legyen kedves és barátságos mindenben, amit tesz. Cikke során mindig engedje, hogy személyisége ragyogjon, de ne felejtse el ezt megtenni más kommunikációs formákban is. Mindig ugyanazt a stílust kell használnia a cikkekhez, blogleírásokhoz, megjegyzésekhez, e -mailekhez és minden máshoz, amely más személyt érint.
Tehát megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit kell tennie ezután? Próbáljon tweetelni a cikkéről naponta néhányszor. Válasszon ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződjön meg arról, hogy egyértelműen a választott témához kapcsolódnak. Ez felkeltheti követőinek érdeklődését, és forgalmat indíthat a cikkére.
Amikor cikkeit forgalmazni próbálja, ne feledje, hogy az információszolgáltatásnak kell elsőbbséget élveznie. Eladhatja magát, csak ne tegye túl nyilvánvalóvá. Az olvasók olyan dolgokat keresnek, amelyek hasznukra válnak, és ha csak saját magát próbálja eladni, az olvasónak nem lesz haszna.
Minél több tippet olvas a cikkek marketingjéről, annál jobb lesz a siker esélye. Gondoljon a marketing üzletre, például az iskolába járásra. Oka van annak, hogy sok évig iskolába jár. Csak nagyon sokat kell tanulni odakint. Ugyanez igaz a marketingre is. Sok mindent tudnia kell.
Összefoglalva: a cikkmarketing olyan szolgáltatás, amelyet hirdetései és termékei reklámozása érdekében tehet meg. Csak a megfelelő cikkek létrehozására van szükség. A leendő vásárlók megtalálják a cikket, elolvassák, majd folytatják a termék megvásárlását. Az ebben a cikkben szereplő tippek alkalmazásával lehetséges a cikkekkel történő piacosítás és az ügyfelek vonzása.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.