Egyszerűen használható e -mail marketing ötletek
Az e -mail marketingbe való bekapcsolódás nagyszerű módja annak, hogy sikereket érjen el minden olyan webhellyel, amelyet építeni szeretne, vagy már létrehozott. Szeretné, ha ezt az eszközt az Ön rendelkezésére bocsátaná, hogy különféle módszerekkel elérhesse azt a sikert, amelyet egy napon remél.
Ügyeljen arra, hogy az e -mailben feltüntesse termékének vagy vállalkozásának logóját. Így az ügyfelek megismerik a logót, és társítják azt a vállalatához. A legjobb, ha a logó olyasmi, ami megragadja az olvasó tekintetét, és könnyen megjegyezhető.
Amikor e -mailt küld a marketingkampány részeként, ne használjon alkalmi betűtípust. Azt szeretné, ha az ügyfelek komolyan vennék az Ön termékét vagy üzletét, és valószínűleg nem teszik ezt ritka betűtípussal. Válasszon egy jól ismert betűtípust, például Times Roman Numeral, Arial vagy Verdana.
Tegyen meg mindent, hogy személyes e -maileket hozzon létre. Mint minden másfajta marketing, az ügyfelek magánszemélyként való kezelése nagyobb valószínűséggel pozitív választ adhat az üzenetére. Például, ha véletlenül tudja az okát, hogy miért iratkoztak fel e -mailjeire, akkor feltétlenül írjon be valamit erről az e -mailbe.
Amikor ügyfelei megadják e-mail címüket a regisztrációs folyamat során. Győződjön meg arról, hogy egyértelműen látható, hogy e -mail marketing kampányokat fog folytatni. Próbálja meg jelezni a fogyasztónak, hogy milyen gyakran szándékozik használni a címét, hogy ne legyen tudomása.
Maximalizálja az e -mail marketing eredményeit azáltal, hogy biztatja olvasóit, hogy válaszoljanak minden e -mailre. Mindig azonnal olvassa el és válaszoljon ezekre az e -mailekre. A személyes kapcsolat kiépítése minden olvasóval a legjobb módja annak, hogy hűséges ügyfelekké váljanak. Ez is jó módja annak, hogy konkrétabb visszajelzést kapjon erőfeszítéseinek sikeréről.
Használjon olyan szavakat, amelyek megfelelnek az iparágnak, amelyre összpontosít. Például, ha új anyagokhoz ír marketing anyagokat, használjon olyan szavakat, mint az „új”, „fejlett” vagy „legmodernebb”, amelyeket általában használnak az iparágban. A megfelelő szavak használata növeli termékei vonzerejét az ügyfelek számára.
Testre szabhatja e -mailjeit és céloldalait a mobilfelhasználók, valamint az asztali számítógépeket használó felhasználók számára. Ne feledje, hogy az okostelefonokon apró képernyők vannak, amelyek nem kompatibilisek az e -mailek formázásával. Vágja le a szélességet, hogy az e-maileket a felhasználók el tudják olvasni anélkül, hogy át kellene méretezni őket.
A megszokott formátum megváltoztatásával adja személyre a promócióit. Például használjon egyszerű szöveget, ha általában HTML -t használ, és fordítva. Ez segíthet ügyfeleinek kapcsolatban lenni Önnel és termékeivel.
E -mailjeinek személyesnek kell lenniük. Minél személyesebbek, annál jobb, mert az emberek válaszolnak rájuk. Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy úgy kommunikáljon, hogy ne kiabáljon a "Reklám". Beszéljen barátságos stílusban, barátságos hangnemben. Ha tiszteletteljes, ismerős módon használja e -mailjeit, akkor ki tudja használni a legszemélyesebb hirdetési módszert.
A marketingkampány részeként küldött e -maileket üdvözlő, személyre szabott hangnemmel kell kezdeni. Írja be a címzett nevét a tárgysorba és az üzenet kezdetét. Így ügyfelei fogékonyabbnak érzik majd az üzenetét, és nagyobb valószínűséggel pártfogolják vállalkozását.
A ma megtanult összes információ felhasználásával most elkezdheti a marketinget e -mailben, és úgy teheti meg, hogy sikerrel járjon. Csak győződjön meg róla, hogy mindig önmagát alkalmazza, amikor pozitív marad, és alkalmazza és akkor természetesen sikereket érhet el, például e -mail marketinggel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.