Najefektívnejšie tipy na marketing článku
Ste pripravení začať kariéru v marketingu výrobkov, ale nie ste si istí, kde začať? Osvojenie si zásadných informácií o marketingu výrobkov pomôže vášmu odvetviu. Pri čítaní nasledujúceho článku sa naučíte veci, ktoré ste predtým nepoznali. Vezmite tieto informácie a použite ich na začatie marketingových článkov.
Pretože nie každý má rád čítanie dlhých článkov, mali by ste vždy strieľať na články, ktorých dĺžka nepresahuje 500 slov. V tejto oblasti sa uskutočnilo veľa štúdií a ľudový konsenzus je taký, že väčšina čitateľov stráca záujem o základné webové články po 500 slovách. Nezabudnite: Internet je bránou k okamžitým informáciám, takže je ľahké kliknúť na váš obsah a na zábavné video.
Články použité v marketingu článkov by mali byť napísané v štýle vhodnom na čítanie online, čo znamená skrátenie odsekov. Oko online čitateľa sa stráca v dlhých, robustných odsekoch, takže ideálny online článok je rozdelený na krátke, pútavé odseky, ktoré sú ľahko pochopiteľné a zrozumiteľné.
Zistite, ktoré témy ľudia najviac hľadajú. Toto sú témy, ktoré vám pravdepodobne prinesú najviac čitateľov, takže sa pokúste nájsť bežne hľadanú tému, ktorá bude tiež vyhovovať vášmu výklenku. Uistite sa, že ste do názvu zahrnuli kľúčové slová, aby sa váš článok zobrazil, keď niekto vyhľadáva.
Využite sociálne médiá! Stránky ako Twitter a Facebook môžu byť použité na získanie nového čitateľa. Uverejnite aktualizáciu stavu vždy, keď máte napísaný nový článok, ktorý priťahuje pozornosť vašich čitateľov alebo sledovateľov. Požiadajte ľudí, aby zdieľali článok s ostatnými, aby ste ich mohli čítať ešte viac ľudí.
Uistite sa, že pre každý článok pripravíte nové pole zdrojov a zmeníte svoje prepojenia. Je dôležité, aby ste mali spätné odkazy na stránky, ktoré chcete propagovať. Ak posielate svoje články do adresárov, zdrojový box je nanajvýš dôležitý. Ak posielate svoje články do blogových sietí, najdôležitejšie sú vaše textové odkazy na kotvy. Ak pre všetky svoje články použijete rovnaké zdroje a spätné odkazy, nebudú sa javiť ako jedinečné pre vyhľadávacie nástroje.
Pri spustení marketingovej kampane založenej na článkoch je dôležité, aby ste si stanovili ciele pre seba. Ak robíte čisté stanovené ciele, aby ste vedeli, čo sa považuje za úspech a čo je zlyhanie, nikdy nebudete mať úspešný čas. Ak máte smer, je väčšia pravdepodobnosť úspechu.
Osobné skúsenosti môžu byť veľmi dôležitým faktorom pri vývoji kvalitných článkov. Vyplývajú z emócií, ktoré máte, ktoré prechádzajú podrobnejšie a osobnejšie. Pokúste sa napísať články, ktoré sa týkajú niečoho, čo ste urobili alebo boli súčasťou, ak chcete maximalizovať kvalitu.
Nepokúšajte sa písať na tému, o ktorú vás nezaujíma. Vaše písanie ukáže, že ste sa skutočne nezaujímali o obsah, ktorý ste vytvorili. Čím viac vám záleží na vašom obsahu, tým viac sa vaše čitatelia stretnú. Je tiež oveľa ľahšie písať o téme, ktorá vás zaujíma.
Nájdite dobrý adresár článkov na použitie. Existuje niekoľko na internete, a ak budete mať čas nájsť ten, ktorý bude pracovať pre vás najlepšie, bude to ukázať ako docela cenné pre váš podnik. Pravdepodobne budete musieť na tomto webe vytvoriť účet.
Ako bolo uvedené na začiatku článku, je dôležité, aby ste sa naučili dôležité informácie skôr, ako začnete s marketingom článkov. Ak budete dobre informovaní, budete s väčšou pravdepodobnosťou úspešní. Postupujte podľa tipov, ktoré vám boli poskytnuté vo vyššie uvedenom článku, a použite ich na ciele marketingu vašich článkov.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.